+36 72 212 906 standkiado@t-online.hu

RENDELJE MEG A SAJÁT SZAKÉRTŐI KÖNYVÉT!

Hogyan tud a saját szakértői könyvéhez hozzá jutni?

 

Miután kiválasztotta, hogy melyik csomagot szeretné, és elküldte a megrendelését, felvesszük Önnel e-mailben a kapcsolatot. Felteszünk néhány ismerkedő kérdést, és felmérjük, hogy tudunk-e majd együtt dolgozni. Amennyiben igen, akkor küldünk Önnek egy szerződést és egy pro-forma számlát.

A szerződés aláírása és a számla teljesítése után kezdődik a könyvnévjegy megírásához szükséges interjú elkészítése.
Van egy nagyon fontos és jól bevált szempont, amiért nem ülünk le Önnel beszélgetni több órára. Ismeri a lépcsőház effektust, amikor elmenőben, a lépcsőházban jut eszünkbe, hogy mit kellett volna kérdezni az illetőtől vagy éppen mit kellett volna mondani neki? Ez a jelenség elkerülhető lesz, mivel e-mailben fog kapni kérdéseket. Ne “sima” elektronikus levélváltásra gondoljon, ez inkább egy e-mailben történő csetelés lesz olyformán, hogy a beszélgetés mindig az Ön válaszaiból fakadó kérdésekkel illetve új kérdésekkel folytatódik. Ahogy általában egy életszerű társalgás zajlik.

A könyv borítójának általunk történő grafikai tervezését és elkészítését minden esetben a csomagok árai tartalmazzák. Ha egyedi borítót szeretne, annak külön díjszabása van.  A könyv tördelése és nyomdába küldése előtt elküldjük Önnek jóváhagyásra az elkészült interjú szerkesztett változatát.

MENNYIBE FOG KERÜLNI?

Kevesebbe kerül, mint
– 2 percnyi reklám az RTL Klubban,
– Egy negyed oldalas hirdetés a Nemzeti Sportban,
– Egy negyed oldalas hirdetés egy megyei napilapban,
– 3 havi óriásplakát hirdetés egy frekventált helyen

Melyek a könyvnévjegy előnyei a fenti “bemutatkozási” lehetőségekkel szemben?

– 2 percnyi reklám az RTL Klubban:
A 15 mp-es spotok tartalma egy pillanat alatt „elszáll”, rengetegszer kell sulykolni, hogy tudatosuljon a márkanév.

– Negyed oldalas hirdetés a Nemzeti Sportban,
– Negyed oldalas hirdetés valamelyik megyei napilapban:
Mindkettő egy napig „érvényes” másnap már nem kerül a szemünk elé, és nem is lehet pontosan megcélozni vele a célcsoportunkat.

– 3 havi óriásplakát hirdetés egy frekventált helyen:
Az óriásplakáton egy kép és néhány mondat „fér el”, és néhány másodpercünk van, hogy autózás közben felfigyeljünk rá. Na jó, ha piros lámpa közelében áll az óriásplakát, akkor kicsit tovább van szemközelben.

A könyvnévjegy azonban nem száll el az éterben (reklámspot),
nem csak rövidebb-hosszabb villanás a szem előtt (óriásplakát)
és nem csak egy adott napon fekszik pár percig az olvasó előtt (újsághirdetés)

hanem,


az új vagy meglévő üzleti partnere kezébe adhatja,
és ezzel a könnyen olvasható, izgalmas könyvvel megmarad az emlékezetében.

A maradandósághoz minden eszközt felhasználunk: ütős címlapot, egyedi tördelést, érdekes, izgalmas kérdéseket, marketing alapú megfogalmazást, kiemelésekkel tarkított szerkesztést, olvasmányos tartalmat.

Ez a könyv kiolvasás nélkül letehetetlen lesz!

MEGRENDELÉSI ŰRLAP

 

Név:*
E-mail cím:*
Telefonszám:*
SZÁMLÁZÁSI CÍM
Név:*
Irányítószám:*
Helység:*
Utca, házszám:*
POSTÁZÁSI CÍM
Ha megegyezik a
számlázási címmel,
akkor nem kell kitölteni.
Név:
Irányítószám:
Helység:
Utca, házszám:
Megrendelem:*

Kitűzés a Pinteresten

Megosztom